Reklamáció - Panasztétel
Az alábbiakban található a teljes útmutató a reklamációk kezeléséhez.
Ha bármilyen problémát tapasztal a termékeinkkel kapcsolatban, kérjük, haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a következő e-mail címen: info@dearbear.hu vagy telefonon a 30 563 6245 -es számon.
Minden reklamációt a lehető leghamarabb igyekszünk megoldani!
A reklamáció gyorsabb ügyintézése érdekében kérjük, adja meg az alábbi adatokat:
-
Kapcsolattartási adatok:
-
Név és vezeték név
-
Telefonszám
-
E-mail cím
-
A reklamáció tárgya
-
Rendelési szám vagy a számla száma
-
Kérjük, tüntesse fel, hogy az egész rendelést, vagy csak annak egy részét kívánja-e panaszolni
-
A reklamáció oka
Válasszon az alábbi okok közül:
-
A termék sérült
-
A termék hibás
-
Más terméket kaptam, mint amit rendeltem
-
A csomag hiányos
-
Kérem, részletesebben írja le a hibát, sérülést, vagy a reklamáció okát.
Kérjük, csatolja a reklamált (sérült) termék fényképeit (fájlformátumok: .jpg, .gif, .bmp, .tif, .pdf):
Miután megkaptuk az összes szükséges információt, azonnal tájékoztatjuk Önt a reklamációval kapcsolatos további lépésekről és megoldásról.