Reklamáció - Panasztétel

Az alábbiakban található a teljes útmutató a reklamációk kezeléséhez.

Ha bármilyen problémát tapasztal a termékeinkkel kapcsolatban, kérjük, haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a következő e-mail címen: info@dearbear.hu vagy telefonon a 30 563 6245 -es számon.

Minden reklamációt a lehető leghamarabb igyekszünk megoldani!

A reklamáció gyorsabb ügyintézése érdekében kérjük, adja meg az alábbi adatokat:

  1. Kapcsolattartási adatok:

  • Név és vezeték név

  • Telefonszám

  • E-mail cím

  1. A reklamáció tárgya

  • Rendelési szám vagy a számla száma

  • Kérjük, tüntesse fel, hogy az egész rendelést, vagy csak annak egy részét kívánja-e panaszolni

  1. A reklamáció oka

Válasszon az alábbi okok közül:

  • A termék sérült

  • A termék hibás

  • Más terméket kaptam, mint amit rendeltem

  • A csomag hiányos

  • Kérem, részletesebben írja le a hibát, sérülést, vagy a reklamáció okát.

Kérjük, csatolja a reklamált (sérült) termék fényképeit (fájlformátumok: .jpg, .gif, .bmp, .tif, .pdf):

Miután megkaptuk az összes szükséges információt, azonnal tájékoztatjuk Önt a reklamációval kapcsolatos további lépésekről és megoldásról.